niedziela, 8 lipca 2012

Wypełniacz do koka - DIY

Obecne upały nawet mnie zmuszają do upięcia rozpuszczonych włosów. Jak porządnie się namęczę, to nawet z mojej długości i bardzo mocno pocieniowanych włosów (po wielkiej fryzjerskiej wpadce) da się zrobić koka. Żeby kok nie wyglądał jak płaska kulka na czubku głowy można użyć wypełniacza. Cena ok. 30 zł za coś, co zrobiłam w domu w 10 minut skutecznie mnie zniechęciła do kupna.

Wypełniacz wykonałam w 10 minut w domu z tego, co znalazłam w szafie.

Potrzebujemy :



para pończoch
para podkolanówek 
gruba gumka

(można też użyć dwóch par rajstop, najlepiej zbliżonych jak najbardziej do odcienia naszych włosów)

Od wszystkiego odcinamy stopki, w przypadku pończoch odcinamy także gumę ( w rajstopach cały pas).

Nakładamy pierwszą pończochę na gumkę i rolujemy.


Po zrolowaniu pierwszego elementu dodajemy kolejne i rolujemy aż do uzyskania pożądanej grubości wypełniacza.





W kilka minut otrzymujemy mięciutki obwarzanek, dla zabezpieczenia przed rozwinięciem proponuję lekko przyszyć koniec pończochy do obwarzanka. 

Gotowe, prawda że proste ? 

Tutaj możecie zobaczyć jak wykonać kok z użyciem wypełniacza i wiele innych genialnych fryzur. Polecam

9 komentarzy:

  1. i pomyśleć, że ja na coś takiego 10zł w H&M wydałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz o H&M nie pomyślałam :) spotkałam same drogie 25 do nawet 40 zł za takie małe coś

      Usuń
  2. no prosze, potrzeba matką wynalazków :) biorę się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) pochwal się czy wyszło
      ja jeszcze czarny obwarzanek mam zamiar zrobić :)

      Usuń
  3. Swietny wyszedl i wydalam nie wiecej niz 3 zł xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) i to jest super - zwłaszcza że można zrobić dowolny rozmiar dostosowany do swoich włosów

      Usuń
  4. Akurat wywaliłam wszystkie stare pończochy! ojoj :( ale na szczęście M. ma swój wypełniacz :) /K.

    OdpowiedzUsuń